dimarts, de març 08, 2011

La meva penitència "La Ruta Digital"

La crónica del JaumeG de la ruta del karrasclet, amb vídeo i música revolucionària..Ja sé que fa dies que vam acabar la ruta...però tenia un examen i no he pogut posar-m'hi fins aquest cap de setmana, ...que per cert, -quina feinada m'ha donat el "putu" MovieMaker-, hagués preferit fer la ruta del Carrasclet de genolls, o matar al que ho va inventar. Després de baixar tots els vídeos del mòbil, un per un, ja que l'ordinador no em reconeix el meu, des de que la meva dona va instal·lar el seu, canviar el tipus de fitxer de vídeo, de Mpg4 a Avi, com que el citat MovieMaker no el reconeix..., aprendre a fer-l'ho anar, ah!!, se'm va borrar tot un cop, també una vegada, anava tant lent que de foto a foto podia anar a fer un passeig, en una altre ocasió, sortien en negre les imatges que tenien algun efecte, que si us heu fixat n'hi ha moltes, un altre tema va ser el so..., hay el so, que collons poso i el que és pitjor, com el poso, que si MP3, que si ...no sé que, total que buscant, buscant, vaig anar a parar al skatalà, i com que parlava de camins i de llibertat, em va semblar molt correcte amb la filosofia de la ruta, no?. .Ja només pensar, que encara tenia que gravar-ho, penjar-ho al yutub, i per acabar de rematar, col·locar-ho al meu Blog, em posava a tremolar. Bé, comencem gravant..., sembla que ho ha fet, però al visualitzar-l'ho, AAAHHHH!!!, els vídeos no es veuen, "por dios, però esto que, és", jo em volia morir, solució.: Me'n vaig a veure la rua del carnestoltes (dissabte), però no m'ho puc treure del cap, torno cap a casa, cagant-me en tots els baits, megabaits, i mecagunbaits del món, tatxan... tinc una idea...(ja m'ho diu ma mare, que estic desaprofitat), per internet, segur que hi ha algú que l'hi ha passat el mateix, doncs després d'un bon rato, arribo a la conclusió que falten els còdecs, doncs a buscar còdecs, -xiulo sssffsfsf, còòòdeeeecssss-, je, je, és broma...m'els baixo, també em baixo una nova versió del collons de MediaMarker aquest, i no sé quantes collonades més que no em serveixen de res, ah, també trobo pels foros d'internet que el MediaMerder, és una merda de programa i tothom recomana fer-ne servir qualsevol altre, ...a bones hores!. Com que sóc caparrut ho torno a provar, res de res, doncs ho provo amb la versió nova 2.6, això vol dir que n'hi han ja sis de noves, (que n'aprenguin!!!), ja,ja, sorpresa, la versió nova no reconeix les versions velles del mateix programa, aquí, ja em vaig començar a recordar-me'n de tota la família del Bilgueits, i reencarnacions futures, solució.: Me'n vaig a veure la rua del carnestoltes (diumenge), com que fa fred, torno cap a casa, torno a l'ordinador, torno a provar-ho, aquesta vegada, provo de gravar un vídeo sol, sense el muntatge complert, oohh!! sorpresa, ho fa bé, osti, osti, osti, doncs ho provo amb tot el muntatge, i.....SSSSIIIII!!!!!! ho ha gravat, contra tot pronòstic, el puc veure tot, vídeos inclosos, el món és meravellós, internet és meravellós, el MediaMierda també és meravellós, tot és de color de rosa, t'estimo..., se me'n va la bola, ja torno. Següent pas, com que sóc de provar coses, intento penjar-ho directament en el meu blog sense passar pel yutub, quasi ho aconsegueixo, per només 26 megabaits, no hi cap, però la cosa va bé, ja ho tenia previst...he de passar pel yutub, ...no ens posem nerviosos. Primer problema, com que no ho havia fet mai, m'he de registrar, em registro, no em deixa, diu que ja hi estic, joooooooooo!!!, no m'estaràs confundiendo???, si és el primer cop que vull pujar un vídeo!, aquest Bilgueits em té mania, ...tranquilítzat, provo amb altres senyes, contrasenyes, paraules clau, i claus de paraules, fins que la meva Berna em diu, -y si lo pruebas com la que usas siempre-, grans paraules, ella té raó. Ja estic dintre, pujo el vídeo, només un problema, la imatge que queda davant del vídeo és la que estem al bar d'Alforja, joder, el vídeo sembla la ruta del botellón, la tinc que canviar com sigui..., per sort hi ha l'opció, però diu que tarda sis hores en canviar-ho, ...i ara que faig?, ho canvio i ho deixo en marxa, o ho puc apagar i ell ja ho farà tot sol, o no sé que fer, ...o sigui que apago l'ordinador i me'n vaig a les dues del matí a dormir, demà he de treballar.
Avui, al tornar de treballar, per sort internet funciona de nit, ha canviat la imatge d'inici, no és la que jo volia, però no la toco, ara ja només em queda posar-l'ho en el blog, i fer la crònica que ja estic acabant, que per cert no ha sortit la de la Ruta del Carrasclet, sinó la meva penitència.
El vídeo mireu-l'ho amb carinyo, m'he passat quatre dies per fer-l'ho, no l'amplieu, ja que les imatges fetes amb el mòbil no tenen gaire qualitat.

8 comentaris:

Mercè Gisbert ha dit...

Ei!! Jaume, felicitats per la crònica. L'he trobada tan gràfica i he m'ha fet riure tant jaja!!. El video molt guai, ha valgut la pena tot l'esforç. Les imatges donen ganes de fer la ruta de Carrasclet encara que sigui per etapes :-).

Davidph ha dit...

Pedazo de video que te has currado!!! Has abierto la veda de las nuevas crónicas multimedia, que se hacen mucho mas amenas :)

Ricard ha dit...

Jaume molt bé el video! t'has de canviar de programa, encara que el Pinnacle no es cap joia millor que aquest si...aveure quan ja puc tornar a veniiiiir a correr per les nostres muntanyes...

cafetera man... ha dit...

La cronica original pero enganxa,
el montatge de video molt bé, a i la musica molt ben trobada, no conexia aqueta faceta teva tan marxosa.
Jaume, sempre tens cops amagats.
Potser aviat ens veurem al concert dels Agroman?
Fins demá...

JaumeG ha dit...

Gràcies, gràcies, ...ho he fet per a vosaltres ... que collons ho he fet per a mi.
Em volia demostrar a mi mateix que era capaç de fer-ho, i al final era o ell, o jo.
El proper que fagi, serà amb el Pinnacle,... si algú me'l passa, ho sent el algú?.

Joanto ha dit...

Hi troteros, Molt currat el video. Per ser novell, sembla de profesional. La "introducció" m'ha fet riure molt.
Es veiem per Setmana Santa.

Neus ha dit...

Jaume, estàs fet un artista. Això te molt de mèrit: corre, fer el reportatge mentre corres, i la crònica...és molt divertida. Ja te raó la teva mare quan et diu que estàs desaprofitat.

JaumeG ha dit...

Gràcies, com que m'heu animat molt, n'he fet un altre, aquest cop es diu "Ruta del Txip-i-txop".