dilluns, de març 28, 2011

Pic de Montmelús amb esquís... i amb la Edurne

14 comentaris:

David p ha dit...

Ahir diumenge vaig pujar al Pic de Montmelús, a Andorra, amb la Edurne Pasaban.
Vaig estar escollit amb 10 persones més per passar el dia amb la Edurne fent esquí de muntanya, i també ens van convidar a dinar.
El motiu és una Fundació d'ella per recaudar fons per ajudar als nens del Nepal i aquestes coses.
La esquiada va estar fantàstica i el menjar encara millor jeje!!

david p ha dit...

Per cert, ahir va ser el meu aniversari, així doncs, dimecres birres a Vilaplana!!

Joanjo ha dit...

David! moltes felicitats...els que demà ens quedem al Tàrraco anirem al gallegu a fer les birres (+tapes) i ja li direm que ho apunti al teu compte!!!!

Felicitats!!!!!!

JaumeG ha dit...

Encara se'n recordava de tu?.
O, no li vas deixar prou "huella".

cafetera man... ha dit...

Felicitats David

david p ha dit...

ostres Joanjo, tens raó! Doncs aplaço les birres pel dilluns vinent i així hi serem tots i a més hi haurà tapetes jaja!!

Dilluns birres amb tapes al gallego!!

david p ha dit...

Jaume, no s'en recordava de mi.. però jo crec que es feia la longuis jajaja!

Anònim ha dit...

qui és la tia que surt al costat del David Palos???

joanjo ha dit...

Ei David! que és conya!
Si no hi sóc avui és mala sort per mi!!!!!

david p ha dit...

Joanjo, si hagués convidat avui m'hagués sortit molt barato doncs només erem 3 corrents, i el JordiB i la berna caminant jajaja

Lo dicho, dilluns cauen les birres!!

joaqnto ha dit...

David felicitats, jo no podre venir dilluns, i si ho aplaces unes setmanes?, Es conya.
Que estas fent un album amb les fashon climbers women? Primer la Araceli, ara l'Edurne,... Ets un crack
Fins aviat

joanto ha dit...

joaqnto = joanto
See you in two weeks' time

david p ha dit...

Gràcies Joanto!! Llàstima que no et vingui de pas al sortir del curro jajaja, m'alegro saber de tu, petonets per casa

Joanbo ha dit...

Hola David, moltes felicitas per l'Aniversari, per la noia de la teva esquerra...
Ja m'explicaràs què tal.

Joanto, see you per setmana santa.