dijous, de juny 16, 2011

Sortida DIPs

Lo bena ha organitzat la següents sortida:

Sortir el proper divendres 17 a les 12 de la nit des de Pratdip
Fer un tomb de 12 a 14 hores per les muntanyes de Llaberia i Serra de Tivissa

La idea és anar de Pratdip a Pratdip amb els següents punts: Pratdip – Llaberia – Pratdip - Santa Marina – Vandellòs – Tivissa – Llaberia - Coll del guix – Pratdip

Non stop i sense avituallaments

Qui s’apunta?

Salut
(això de salut ho diu el Bena "la cabra de Tivissa")

2 comentaris:

Ricard ha dit...

Bena! jo m'apunto però per mi l'hora ha de ser quedar a les 12h a Tarragona! va be? sortirime a la una de Pratdip mes o menys...tinc festa de fi de curs escola dels nens...es lo que hay...ja direu...

cafetera man... ha dit...

La primera mitat fins a Vandellos que es el que he fet jo a sigut molt bonic, he vist mes coses de nit que el dillums pasat amb la boira, el primer tram Pratdip Pratdip fea molta calor, algo increible, el segon tram ha refrescat mes cdosa que era de agrair, sens ha fet de dia dintre del riu Lastres, impresionant sembalava que estesim en un altre mon, pujant a santa Marina em pogunt veure una bona prespectiva de la zona hon es veien els mneandres del riu i tot eltros que em remuntat, a le 6,30h del mati a Santa Marina abituallament el restaurant acababan d'obreir, (els del restaurant deien mira quins nois tan matiners) bocata coca-cola i a correr a les 8h a Vandellos, jo ja tenia el catxe allí, me despedeixo i el companys Ricard, Angel i lo Bena continuan l'expedició. Ja ens ho explicaran.
Una sortida molt xula...