diumenge, de febrer 05, 2012

Fred, fred i més fred!

Un cap de setmana llarg amb dues bones curses d'esquí de mutanya i molt fred.
I dic llarg, ja que la primera crono es va disputar el divendres a les pistes de Boí Taüll.
La primera idea era fer-la per fora de pistes però la manca de neu va ser impossible, de fet amb prou feina hi ha neu a la propia estació, res a veure amb la Vall d'Aran.
La cursa, coneguda vulgarment com Rastes de Boí, ja que la penya que la organitza són una mica hipies-rastes-marihuana-guachikey! i sobretot molt collonuts!
La sortida va ser a peu de pistes i l'arribada a dalt del Raspa Roia (-23ºC). Després de la cursa, entrega de premis, sorteig de material (siempre toca, si no un pito una pelota!) ens va tocar tan a l'Oscar com a mi. I una botifarrada i abundant vi, anàvem mig tajas abans de dinar!

L'endemà s'aixeca el dia nevant i amb força vent. Ens dirigim al poble de Bagergue, havent posat abans les cadenes per poder arrivar al poble. La cursa s'ha d'escurçar degut a la quantitat de neu i el risc d'allau.. divendres poca neu i dissabte massa... no hi ha terme mig! Finalment la cursa es fa per un camí de pista, i amb un desnivell ridícul que no arriva als 400 metres, quina llàstima doncs la cursa que havien preparat era molt guapa.
Despres dinar, premis i sorteig... sí sí un altre cop "siempre toca si no un..." quina llet que tenim!! jajaja.

Diumenge, la nevada que cau és impresionant, la idea era foquejar una mica però decidim tornar a casa. Ha fet molt i molt fred, però ha valgut la pena, un cap de setmana d'hivern com deu mana!

I com no, com ja ens passa ultimament quant sortim de casa, la penya insisteix en que ens fem fotos amb ells. Aquest cop, una noia morena que li passava dos pams a la Marta va demanar-li de fer-se una foto amb ella, evidenment la Marta no li va fer cap lleig.

I a mi, un senyor molt gran (precisament avui diumenge cumpleix 73 tacos) em va demanar consells, ja que diu que volia pujar una muntanya molt i molt alta. Jo li vaig seguir la corrent per no fer-li un lleig... pobre home...

Jajajaja!

Ricard ha dit...

Ei! David he de coneixer aquets tios que dius de la cursa de Boí, jo ho tinc tot menys les rastes! jaja!

Quin freeeeeed! les pells es van enganxar bé o us van donar molts problemes?

david p ha dit...

Les curses bé, però molt fred.
Després els dinarillos genials, molt bon ambient!!

D'aquí 2 setmanes la Vall Fosca!!

marta ha dit...

A veure a qui ens trobarem a la Vall Fosca! muaaajjajajajaja

Ricard, felicitats que ahir el David va penjar sense dir-te de la meva part felicitats!!!

Ricard, el David va començar la temporada, jo diria que amb les piles descarregades, però poc a poc ha anat guanyant en tot, sobretot en confiança i en posar-se fort!!!

Estic segura que acabarà la temporada com un toro i així agafarà la "ultra" per les banyes i s'hi posarà de valent, per assolir el segon objectiu de l'any!!!

Ricad ha dit...

Segur Marta! el David es posa fort bastant ràpid quan si posa, a mes com es una mica caparrut, doncs ja ho té tot per aconseguir el que es proposi. Un petonet!!!

pistes boí taüll ha dit...

A mi m'agrada mol esquiar per les pistes de boí taüll, les vistes son bones i la qualitat de la neu excelent.