dimarts, de juny 20, 2006

Dinar/sopar Trofeio T-X

Nois, noies, troteros i troteres, això s'acaba...però ara ve el més important LA TECA !!!, on, quan, quant, que ....s'accepten propostes.

Per no refredar massa el tema millor al mes de Juliol i com el cap de setmana del 1 i 2 de Juliol hi han curses (Marxa Núria-Queralt i duatló de Valls d'Aneu), només queden quatre caps de setmana i pensant en les merescudes vacances, l'últim cap de setmana de juliol suposem que hi haurà "desbandada general", resumint...tenim tres caps de setmana a escollir, ens ficarem d'acord ????

45 comentaris:

Anònim ha dit...

dacuerd, aquest és el meu torn...Demano i suplico a la comitiva i al vulgo que es faci a partir del 16 juliol que ja no aniré enguixada, asín que...pido caridad, asín que sino me tifaré en...

Anònim ha dit...

ASÍN QUE.....AVISARÉ AL INNOMBRABLE!

Anònim ha dit...

antes del 16!!

Anònim ha dit...

els invalids que no vinguin...que no visquin!

Anònim ha dit...

LA MARE QUE US VA PARIR!

Anònim ha dit...

ARA CRIDO A LINNOMBRABLE!

Anònim ha dit...

INVÀLIDS DE MENT QUE TAMPOC VISQUIN! FORA LA TESTOSTERONA CABRONS!

Anònim ha dit...

Hi anat a parla amb la O.n.c.e i tambe s´apunten. Bueno a mi em vam comentar algo i ja he mirat,ja comentarem el tema del restaurant.Per cer ja hi tornat de vacances ;Prepareu-vos.¡Val le dopping de wisssskisssssss i otras hierbas! mmmmmmmmmmmmmm........

Anònim ha dit...

Plis, podria ésser el cap de setmana del 1 de Junio o el 15 de Juliol ? es que el cap de setmana del 7 de Juliol no hi sóc.... però si no hi ha més remei.... i ho fiqueu el 7 jo no podré anar.... SNIF, SNIF....

Anònim ha dit...

Fem el sopar quan els hi vagi be als lesionats, si a la Eu li treuen el guix el cap de setmana del 15-16 de juliol, fem-ho mes endevant, la resta ja estaran be, no?, encara que jo si es el divendres 21 de juliol no podre venir, me'n vaig de vacances, encara que com ja es estiu i tota cuca viu, ho podem fer el dijous 20,no?, i com som bons nens i plegarem aviadet i de sexe no n'hi haura (be jo si...quan arrivi a casa), per un dia que anem a dormir una miqueta mes tard, no passa res. Fem votacions? a s'accepta (com casi sempre) el que digui els jefes d'estado mayor del trote-extrem?

Anònim ha dit...

ja no anem be!

Anònim ha dit...

Com ja no anem beeee fem com sempre, bèèèèè, aixi no cal pensar massa,o sigui, la direccio posa una data i aqui no li vagi be...mala suerte.

Anònim ha dit...

Ja comencem! Es fara quan s'hagi de fer; i prou! En fem continuament de sopars i no ve mai ningú, sempre som els mateixos!
Així que sóc de l'opinió del Ricard; qui pugui venir OK i qui no ... two stones!!!

Anònim ha dit...

, eh joanjo...

Anònim ha dit...

OINK? No ho entenc, me loxplique...

(si es que es pot explicar...)

Anònim ha dit...

Collons! que dolent!!!
he trigat uns segons en agafar-ho, però és que és molt dolent!!!

SHARON-STONE, BUAAAAAA!!! BUAAA!!!!

Anònim ha dit...

gràcies Ricard per la comprensió, a més, penso que jo sóc de les que no fallo mai o quasi mai, per tant TINC MOLT A DIR, i punto.

Anònim ha dit...

i si no podeu fer un puto favor a la vostra amiga, que os dén three stones!

Anònim ha dit...

Eu, no facis servir el nom de l'Innombrable en va. Pensa que encara et queden 205 ossos sans... i té una potència que ni jo mateix sé com controlar...

Anònim ha dit...

Aixo si que es masa, encara no s'ha posat la data del sopar i ja ho esteu discutint, ... vostres si que sou uns cracs.
Visca el "Trote-Extrem".

Anònim ha dit...

I visca JO

Anònim ha dit...

només m'he limitat a DEMANAR-VOS, S I U S P L A U, si es pot fer el sopar després del 16!!! lo altre ha estat cosa dels PIKOJOSOS

Anònim ha dit...

¡ JOER!, com está el pati, jo ja ni dic res.... Tranqui Eugènia que es curarà el peu però et sortirà una úlcera d' estomac de caldeu....
Per cert JAUME BARRIACH, moltes felicitats i ànims que còrre et senta bé, TE REJUVENECE.
Petonets a tots els lectors i ens veien a Montblanc .

Anònim ha dit...

Reyes el Jaume B te 27 anyets!!! sino le rejuvenece ara...

Juanjo yo ya vindria a mes sopars pero es que hem fan passar per l'STONE.

Anònim ha dit...

Que algu amb criteri i lideratge induscutible possi una data a la de JA!!! o sigui aquesta persona es el PAPA.

Anònim ha dit...

la úlcera ja l'he tastada i no és pa tanto, això rai..

Anònim ha dit...

29 anys, Ricard 29!

Anònim ha dit...

Clar 27 era quan et vaig conneixer, sort que tens de ser carn tendre...encara, mira com es ficsen les girls del trote-extrem

Anònim ha dit...

doncs com algú amb seny te de possar la data pel sopar, la posso jo. No ho fem i ja està, que jo a casa amb el fullero i una coca-cola estic millor que amb vosaltres i a banda me estalvio pasta.

Anònim ha dit...

Que fotaras amb tanta pasta??
Deus tenir mes diners c'un tureru!!

Anònim ha dit...

el missatge anterior al.lusiu a la meva persona és totalment apòcrif i, molt probablement, enviat pel mateix que n'ha posat unaltre tres minuts més tard en unaltre tema.
Els diners, me'ls gastaré en pepelokas i pinso felí de primera qualitat. I en guants de seda per pelar-me-la més a gust... contents???
Au

Anònim ha dit...

El direcctor del banc he sigut jo, ... no t'emprenyis collons que estas mes maco.

Anònim ha dit...

em referia a l'anterior a l'anterior... i no me'emprenyo.

Anònim ha dit...

Sí, sí que t'emprenyes...


Pitufo Gruñón

Anònim ha dit...

Sí, sí que t'emprenyes...

Anònim ha dit...

Sí, sí que t'emprenyes...


Pitufo Gruñón

Anònim ha dit...

guants de seda? òooooostia quin espectacle més bo de veure! ei, confesa....pote de foie-gras també?

Anònim ha dit...

No, foie-gras no. Prefereixo la mosca i la banyera.
1) Omples d'aigua la banyera fins l'alçada que només sobresurti el glande
2) Agafes una mosca i li treus les ales
3) La diposites damunt del glande, a l'alçada del prepuci
4) Compreoves empíricament i placenterament una teoria científica: les mosques sense ales no poden volar i no saben nedar
Au

Anònim ha dit...

Despres de les explicacions intimes i hermafrodites de l'Enric, encara estem igual...sense data de sopar

Anònim ha dit...

Enric crec que la calor t' afecta molt .... vigila

Anònim ha dit...

No m'afecta en absolut.

Anònim ha dit...

El Ricard cridant a l'ordre !!!! Tens tota la raó noi...

Anònim ha dit...

Leo es que jo tinc molt de SENY!!!

Anònim ha dit...

Que us sembla el divendres 21, per anar al sopar, espero que els del trote-express hi poguem anar, si no poguesim anar ho podriem adelantar al dijous?.
El lloc en principi, es un retaurant de la zona dels pubs del port que coneix als amos el Jordi Bondia, i ens faran un preu arregladet de entre 30 i 35 euros per cap, i segons ell esta molt be de preu i de qualitat.

Anònim ha dit...

Amb nosaltres no conteu, no puc, estic de vacances i estic a Madrid, es una llàstima perque ens hagues agradat a tot dos anar-hi, un altre vegada será.