dilluns, d’octubre 23, 2006

Entreno 23-29 oct.

Dilluns:
- Damnificats: TSP de 30 a 40 min.
- No damnificats: TSP 1:30' .
Dimarts: TSP 8-12 km.
Dimecres: TSP 5km + FTK!!! (12 x 2' follat, 2 lent).
Dijous: TSP 8-12 km.
Divendres: toooooneladas de diversión:
- 5 TSP
- 2 x 3 km:
Primera: lleugerament per sota ritme de mitja marató
3' descans
Segona: lleugerament per damunt ritme de mitja marató
Dissabte: 8-12 km TSP.
Diumenge:
- 30 km CCP (no més de 3 hores)
o bé
- Mitja Marató de El Vendrell: el recorregut és un fàstic però va bé per entrenar. La primera part pica per amunt i la segona part, per avall. Es recomena sobreviure a la pujada i fer un MEU a la baixada.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

la mitja del vendrell va ser el diumenge.

Anònim ha dit...

tinc un calendari MARCA ACME

Anònim ha dit...

Aquest dissabte, per els que no ho sapiguen la Helena Buigues ens va convidar a casa seva de Rojals, i fer des d'alli alguna activitat, i despres menjar a la Socarrimada, ella reservarà, por lo tant se li ha dir qui hi ve, la meva estimada senyora i jo ja ens hi em apuntat, ... animeu-vos!.

Anònim ha dit...

Jo mirare de fer el possible per venir, encara que sigui a dinar.

Anònim ha dit...

Aquest cap de setmana que ve hi ha la mitja i la marató de Sant Llorenç de Savall, ¿ algún s' anima ?, ... no vec cap mà levantada.... va a ser que tindré d' anar soleta amb la Montse... però s' acepten voluntaris....