dimecres, de gener 31, 2007

1Km=1Euro

Enviat per el Papa,

Com que es diumenge i no vull veure la peli que fan a la tele, us ratllare una miqueta sobre un tema que ja he començat a parlar amb alguns de vosaltres.

El que fa dies que li dono voltes al cap, es com aprofitar les energies i esforços que fem amb tant de correr....Despres de donar'l-hi moltes voltes, ha sortit aixo....El "Trote-Extrem Solidari". I de que va aixo... us preguntareu o no.

El tema es que per cada kilometre que nostres fem trobar algú, o alguna empresa o entitat o el que sigui que pagui un euro, ...i que farem amb tants de diners dons anantsen a cuba.... no, no, tot i que ho vaig pensar; tots els diners que arreplegem donarlos a una O.N.G., o a algun projecte humanitari, jo seria partidari de donar-los a un projecte en concret i tancat.

Be, que us sembla, el tema dificil es trobar qui, o que, doni els diners, si teniu algun contacte en alguna empresa o entitat que pugues estar interesada, es pot intentar moure-ho.

El nostre eslogan podria ser 1Km=1Euro.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola troteros:
Tal com li vaig dir al papa quan me va comentar el tema, es que jo estic amb ell i si es trobem un patrocinador "PAGANO" inclus correria mes Km dels que faig.
I han empreses dificils pero no imposibles, nomes falta un pagano.
Fins a la tarda troteros.

Anònim ha dit...

En el TROTE tenemos algun empresario con un C4 VTS, (Vaya pepito), se podría estirar y patrocinarnos. RAmoonnnnn!!!!!

Anònim ha dit...

Que està solter, no té fills i deu tenir "cuartos"...

Anònim ha dit...

Com que els dineros ja veig jo que costaran en sortir proposo que els que posem els kilometres fem ademes una aportacio de 10euros inicial, per aveure si el tema dels calers s'anima, i ja posats a pensar tambe he pensat que el Trote-extrem perdoni als que posem els deu euros per aquesta causa els cinc euros de la sismesada actual.
Ha que ja no us agrada tant el tema, venga que en el fons tots som solidaris.
P.D.: Tambe crec que el cafeteraman te rao quant em va dir que seria important a l'hora de trobar els calers, saber a quina causa els donarem i quant costara el total de la nostra i seba generositat.

Anònim ha dit...

oscar "capullo" con el dinero que ahorras en la peluqueria podrias aportar 200 € toma ya..

Anònim ha dit...

Be, com que veig que el tema us interesa molt, jo donare els deu euros a les arques del trote, i anire comptan els kilometres que faig a les curses en que participi, i ho anire publicant en aquest bloq tan solidari, si hi ha algu mes que hi vulgui colaborar, ja ho sap que s'identifiqui, i mes endavant quant sapiguem els kilometres que hem fet ja veurem que fem...
A10.

Anònim ha dit...

Hola troteros:
Jo faig pocs Km de cursa pero d'entrada ja donare el 10 euros solidaris.
per cert aprofito l'ocasio per saludar al botiquin-extrem, cpm esteu David i Enric, fa dies que no sus veig.

Anònim ha dit...

Be, cafeteraman sembla que començarem nosaltres donant exemple, ha veure si algu mes s'anima que sino em sembla que amb l'ho que recullirem, no mes podran anar dos a fer una cervesa "quintos".