dilluns, de juny 11, 2007

Cap de setmana 9-10 Juny

Cap de setmana perfecte per la pràctica d'esport al aire lliure, segur que no heu pogut resistir la tentació de fotre una bona suada !!! je, je, je....

Com va anar el triatló de Salou i el X-Terra (la meva crònica encara està en la impremta), i la pujada al Little Parrot (Llorito)...

Gràcies al Jaume, Berna, Toni, Maribel, Eu i Josep Maria (encara que no et vaig veure, anava massa ràpid, ja, ja ,ja) pels vostres ànims i cures, lo vostre també té el seu mèrit, tantes hores suportant una calor infernal.....moltes gràcies de tot cor.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara estas viu leo!, He mirat a primera hora el diari la classificación per veure si et trobava però..... he lleigit que fèia una calor de la " o...a" !, ¡ oi!.Fisicament no estava animan-t' he però que sápigues que hi vaig pensar mentres practicaba jardineria a casa i netejava vidres, que aixó si que era un rollo.
Espero que hagis disfrutat . Fins la tarda

Anònim ha dit...

Jardineriaaaaa....

Anònim ha dit...

Si nen, en vaig barallar amb una torreta durant una hora i mitja..peró al final vaig pogué amb ella..

Anònim ha dit...

Pues unos cunatos nos fuimos a la Pujada del Llorito asudar bastante y sufrir un poco.

El unico premio que nos llevamos los del TROTE fueron 2 super-camisetas XXXXLLLL, para dentro de unos años.

Lo que es extraño es que ni al David Palos, no le toco nada. Ni la TV de plasma, (ande estará el duende).

HAsta la tarde!!

Anònim ha dit...

Enric i jo vam anar ahir 1 horeta a la Platja Llarga. Em vaig tornar a torçar el peu, així q avui probaré que tal.

No em passa res a la muntanya (toco fusta) i em passa a la platja...te collons la cosa!!!!

Anònim ha dit...

Ah! S'em oblidava...

Felicitats als 2 campions del Trote pel triatló de Riba-roja !!!

Anònim ha dit...

Enhorabona als troteros que vau anar a Ribaroja! Leo estás fortissim!!!

salut i cames

Anònim ha dit...

Leo, ja ens explicaras la cronica...pero mes curteta que la del papa, joer aixo que no el deixaven entrar a l'ordenador. Felicitats i ja hem comentaras en directo...ah! i la nit del divendres va estar molt be, heu vist al Ramon-bombero? es que el vaig perdre, a la proxiam Eu i Leo i David P no hi podeu faltar.

Anònim ha dit...

Triatló de Salou
2h 28`18``
174º clasificat y 29º veterá
cada cop estic pijor
malamen nadan
malamen en bici
malamen corren
Podré algún dia tornar a ser professional?