divendres, de juliol 20, 2007

Recordatori

Dimarts portarem les samarretes....espavileu !!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

a la noticia anterior, el Josep i la Roxana feliciten al Toni i a la Maria.....digueu-me xafarder, però per què?algú ho sap? Toni què ha passat?

Anònim ha dit...

Leo i Cia jaja... molt bona la capçalera, em vaig tragar tot el video i en le moment que vaig veure el tallant vaig pensar :"Que t'hi jugues que tenen eggs de passar pel aquí..." ¡¡dit i fet!! vaya cracks! Ens veiem a Ordino?

salut i cames

Anònim ha dit...

Toni i Maria, felicitats!!!

Jaume b, tranquil, no tinc ni puta idea de perque els felicito.

Anònim ha dit...

MOLTISSIMES FELICITATS...A TOTHOM!!!

Aixi quedo be....

Anònim ha dit...

Nens a veure si desperteu, Toni será PAPUCHI...... he dit....

Anònim ha dit...

En principi, les samarretes no estaran fetes fins setembre, i'm sorry....

1,20 € / samarreta a pagar al Jaumet...

Anònim ha dit...

la meva és taronja, je je je quel amor si poza