dissabte, de maig 23, 2009

INCREÏBLE CAUCAS

12 comentaris:

Anònim ha dit...

La que canta es la Mcqueni-Maqueni?

JaumeG ha dit...

DavidC, ja estic fent els deures...

Ricard ha dit...

Molt be David, quines cares que fotiem...quin freeeed!

david ha dit...

jajaja no no, no és la
Mcqueni-maqueni.
El grup es diu Nightwish.

Ricard, el video esta en format 16/9 però quant ho he pujat al youtube ho ha tranformat en 4/3, no se perque, per aixo estem tan estirats jajajaja

Ricard ha dit...

Ya ya ho he vist, pero buenu la peli ja estara amb 16-9, quian feinada tindrem amb tantes imatges!

joanto ha dit...

Ja tinc ganes de veure el flim
Molt guapo david

david ha dit...

Per cert, jo ja soc soci del Nautic!
Dilluns fem la llista i la portarè, intentaran fer alguna cosa, jo crec que si, a mi m'ho han fet perque soc exremer.

Anònim ha dit...

Si tu ets ex-remer...una noia serà ex-remera???

eu ha dit...

com diu el xerta.....i quina xal.lera!!! de veritat quina dentera cotxina m'heu donat !! i que bé baixeu, si sou uns professionals de l'esqui!

marta ha dit...

genial el video!!

però quina rasca no? fffffffffff

m'ha agradat molt!!! a veure quan feu el film sencer i ens expliqueu amb pèls i senyals!!!!

Joanbo ha dit...

M'agradat molt el vídeo.
Molt bonic.
Falta una foto del nas del Ricard i una del meu dit pescanova.
fins la tarda.

Ricard ha dit...

David he tornat a veure el video ara mateix...que xulo tiu!