dilluns, de maig 18, 2009

NAUTIC VS TARRACO


Hola troteros!! Ja feia temps que es plantejava la idea de canviar de club, cadasqú per motius diferents, però ara ja ha sigut el colmo... com ja sabeu ens han cobrat i ho seguiran fent, 10 euros de més per derrama. No em rebut cap comunicat al respecte (almenys jo) i no ha fet gens de gràcia.
Així doncs més raó per plantejar-se el canvi de club, hi ha uns quants que ja ho tenim clar, però podem fer una llista per a veure qui més de vosaltres s'anima.

81 comentaris:

david ha dit...

Jo avui ja m'he donat de baixa.
Ahir vaig baixar al Nautic per remar i parlar del tema però estaven de regates a Banyoles.
De totes maneres us explico una mica:
- Hi ha una sola quota d'uns 41 euros però inclou tot, gimnàs, classes, piscina estival, esports aquatics (rem, kayaks...), paddel, i demes.
- Vaig comentar al seu dia de que si baixavem molts ens poguessin reduir una mica la quota, aixó estaria per veure, però és difícil, a més volen tancar les llistes quant arrivin a 1000 socis i aixo està al caure, es a dir que ens haurem d'espavilar.
-El tema d'aparcament no es problema doncs amb el carnet es pot entrar fins baix i sino, es pot aparcar a dalt i entrar per la porta del restaurant.
-Totes les instalacions són noves, els vestuaris ja els volen renovar per donar millor servei.

Em parlem.

david ha dit...

Llista dels qui s'animen a baixar al Nautic:

1. David

enric ha dit...

jo, de moment, acabo de tornar el rebut dels 10 euros, i crec que no sóc l'únic que ho ha fet.
Si me'l tornen a passar, senzillament trucaré a donar-me de baixa.
Com deia aquell anunci, la feina mal feta, no té futur...

Anònim ha dit...

David, quan dius "inclou tot"... en el cas del kayak, saps si també inclou el material o s'ha de pagar a part???

david ha dit...

Jo tambe he retornat el rebut dels 10 euros, bueno i tambe el de la quota d'aquest mes, doncs ahir ja am vaig donar de baixa.

El tema del kayak em sembla que no s'ha de pagar res, et deixen el material i ja està, les pistes de padel tampoc es pagan apart.
Llastima de no haver coincidit el diumenge amb ells perque ho volia aclarir, de totes maneres baixare un dia d'aquest per aclarir dubtes.

Ricard ha dit...

Hola troteros, jo tambe m'apunto amb el David...pero es clar, la gracia es que siguem uns quants, com mes millor, si hem de ser tres o quatre doncs hem quedare al Tarraco i a pringar, amb aixo el que vull dir es que els que tingueu intencio apunteu-vos a la llista que tampoc es obligatori de res, no cal que anem esperant aveure qui s'apunta i esperar-se al final, ja que sino d'aqui a dos dies ens cobren un altre rebut.

Ricard ha dit...

Llista dels qui s'animen a baixar al Nautic:

1. David
2. Ricard

ismael ha dit...

Jo també retornaré el rebut i sóc partidari d´anar a un altre lloc però si al final ens quedem a les tàrraco doncs mira...
Ara, si hem truquen i hem retreuen el fet de retornar el rebut dels 10€ no cal que ningú s´enfadi, hem dono de baixa i ja està.

ismael ha dit...

Llista dels qui s'animen a baixar al Nautic:

1. David
2. Ricard
3. Ismael

ENRIC ha dit...

Jo no m'apunto a la llista, doncs el més segur és que em doni de baixa del Tarraco (després de 20 anys) i no m'apunti enlloc més, doncs ja tinc el tennis de calalmorrana. M'apuntaria si marxés tot kiski del Tarraco i per fer kayak si l'Eva s'apunta (fa temps que ho parlem)
Per tant, sóc un indecís

angel ha dit...

jo he tornat el rebut dels 10 euros ja veurem que passa

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel

Jaumeg ha dit...

Quants més siguem més riurem. Haurem de canviar el lloc de trobada...


1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.

Anònim ha dit...

Podeu anar on vulgueu, qualsevol club esportiu Tarragoní, se’n faria creus de tenir un grup de esportistes d’elit com vosaltres. Llàstima que no us tinguin ben considerats on sou ara, no?? Heu intentat parlar-ho amb el club??

Anònim ha dit...

Si, i no ha servit de res.

Anònim ha dit...

I fins i tot m'han comentat que a la reunio del club van contestar malament a una socia del gimnas.

enric ha dit...

Crec que el problema no és com ens tracten a nosaltres... és com tracten a l'associat en general i la mala gestió que han fet de les instal.lacions les dues darreres juntes. Mucho rayo uva
y nada más.

j bond ha dit...

jo tambien me piro vampiros

Joanjo ha dit...

Jo tambè he retornat el rebut. Seguim amb la llista:

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo

Jaumeg ha dit...

Chachipiruli!!, he pogut retornar els rebuts del Tàrraco des de casa a traves d'internete...

TONI ha dit...

JO HEM QUEDO AL TARRACO .

Jaume B ha dit...

Jo aniré on els meus companys vagin!!!
1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B.

cafetera man... ha dit...

jo me quedo al Tarraco, amb el Toni per montar la resistencia.

Josep ha dit...

Jo fa varios mesos que me vaig donar de baixa al Tárraco i la Roxana també, segueixo sen del trote-extrem, no m´ha apuntaré al nautic del cual vaig ser bastans anys.... per no anari... si buy anar a la piscina (descoberta) al estiu aniré a la del poble (Els Pallaresos), també hi ha un gimnás (el Michel hi havia anat alguna vegada)i es més barat, no se cuan. Per sortir a corre per aquí es millor que desde Tarragona i no es tan lluny, menys de 10` en coche i no hi han problemes de parking, ni siquiera tenen grua (per aparcar al Tárraco de vegades he estat més temps).

Ricard ha dit...

Jo ja amb els que som, m'envaig al Nuatic, paguem el mateix que al Tarraco (piscina+gimnas), mes serveis com a club i millors, i aigua calenta a l'hivern i freda a l'estiu, aixo al Tarraco passa al reves, i no estarem mal vistos...buenu aixo ja veurem fins quan, jejeje...i per sortir a corre tots junts quedarem igual en algun lloc o altre. Venga compis animeu-vos!!!

david c. ha dit...

Com que la mar mana millor un club nautic d´aigua salada que un d´aigua dolça

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. DavidC.

david c. ha dit...

Ups m´he deixat a James Belushi, sorry

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.

eu ha dit...

ñe ñe ñeñe jo encara no ho tinc clar..... primer aniré a fer un tomb pel nàutic a vore què!

Ricard ha dit...

Eu! diuen que hi han uns mulatuuuus...

j bond ha dit...

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond

j bond ha dit...

I a partir d'ara un monitor d'esqui

Joanbo ha dit...

L'Ana i jo anirem a donar una ullada el divendrix al migdia, a veure les instal.lacions i el ganao.
Tenim les dues nenes fent activitats d'aigua dolça al Tàrraco i costa decidir moure una tropa de 4.
De moment en stanby...

Lin ha dit...

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin

Eugenia, me llamo Lin no Lee

enric ha dit...

no te preocupes, Lin... a muchos nos ha pasado... pregúntale al Josep Maria...

enric ha dit...

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric

Josepma de Tivissa ha dit...

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric
12. Josepma

traductor de Lin ha dit...

Enric tens tota la rao

traductor de Lin ha dit...

Enric tens tota la rao

Joanmu ha dit...

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric
12. Josepma
13. JoanMu

eu ha dit...

ostres ostres ostres...què contentes es posaran les chatis del nàutic quan vegin a tant de mascle junt!!!

lin, es que me gusta mucho bruce lee i ésclar....

ricard, no cal que siguin mulatos,eh?!! ja ja ja ja

leo ha dit...

mientras manejen bien la botavara....oi eu ???

Anònim ha dit...

ostia Ricard.... ja trobava a faltar el sexe en els comentarissssss !!!!

david c. ha dit...

A la llista es troba a faltar alguna xati, que passa Eau no t´apuntes o que????

Ramón Q ha dit...

No sóc jo, el que s´ha d´anar del club, si acas una junta directiva que encara que votada democraticament la seva gestio es per mi molt discutible. Tot aixo unit a una epoca de vaques flaques per a tots els clubs del mon EXCEPTE EL BARÇA .Ens demanen, no, obliguen a pagar una derrama, pero la culpa es meva per no asistir a la junta, se que algun soci socia es queixa pero es clar esta sol. De totes maneres felicito a la junta directiva per aconseguir que un grup de socis, diguem que incomodos per ells fotin el camp.

Jo em quedo " EL FI TINDRE EL VESTIDOR Nº 3 PER MI" i el David de Sesselades lluny

eu ha dit...

ei ramonet del cul estret! qué pacha neeeeeeeeng!!

david c, em faré de rogar je je je je....no, el que passa és que ara vé l'època de la piscina (quan jo nado ésclar) i al nàutic hi ha un poti poti.... i el mar em fa iuiu.....no sé..... i si em surt un tiburón qué eh, qué!!??

Llamantol ha dit...

Vine , Vine, Morenaza

joanto ha dit...

Jo tambe m'apunto, encara que probablement seguire al tarraco pel tema de la picina. Del que si em borrare es del gimnas

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric
12. Josepma
13. JoanMu
14. Joanto

Lin ha dit...

Eugenia si me dices Lee que es palabra en japones, en chino cantones me estas insultando y yo entonces me acuerdo de tu familia pero yo sigo amigo tuyo, no??

eu ha dit...

ja ja ja ja ja tú mismo si quieles seguil siendo mi amigo, tú sablàs

vei de sescelades ha dit...

o sigui que a partir d´ara el vestuari numero 3 serà de gais no Ramon??

Ricard ha dit...

Que bueno Lin, es que Eu no sabe idiomas...buenu quizas un poco de frances...

Eu, les piscines municipals estan molt be, son instal.lacions noves, jo nedo a la del barri St.Pere i St.Pau, pago 3 euros cada vegada que hi vaig, pero encara que et facis socia (si hi vas molt mes), es molt barat, i a la del barri no hi ha cap problema amb l'aparcament.

RamonQ, pero sino et veiem el pel! jo netenc que gent que ho es de tota la vida li costi, amb mi hem va passar amb el Reus Ploms, snif snif...pero es que aquest club es cutrillu eeeh, si amb 3 anys han perdut 1500 socis, es que alguna cosa fan molt malament, digo yo?

A la feina m'han parlat molt be de Nautic, sera qüestio de probar-ho, i sino ens agrada podem tornar quan sigui que no es una cadena perpetua aixo, el que si se es que ara pago per unes instal.lacions molt justetes.

vei de la part guai ha dit...

Igual si , pero millor aixo que tindre que veure cada dia ala porta del nautic la foto de un BORBO. i la paraule REIAL.

Vei de sescelades, cmpte, molt de compte amb els borja maris del nautic

Ricard ha dit...

I tambe la foto de les infantas...Carolina i Estefania... ostia, ostia, ostia...Enric ets el primer punky que coneixo soci del Tenis Tarragona i ara del Nautic, jajajajajajaaaaaaa...

Va tio ha dit...

Si el Richi te raó Enric, que quan portabes botes militars i et preguntaven si eres antifaxista, anarkista i antimilitarista i deies que eres militant del clus de tennis de calarmorrana la penya feia upssss

Lin ha dit...

Eugenia pero no mucho amigo que luego leo me mila mal. Una plegunta porque joldi belga siempre me dice que tengo un tilachinas?????

Ramon Q ha dit...

Tranquils al menys el MARICHALAR el van fotra fora

Republica ha dit...

Ojala que MARICHALAR se apunti a correr un dia ,Esperar Esperar que soy Pronador

Presi del Nàutic ha dit...

segur que no us voleu quedar al Tarraco???

Peix Bullit ha dit...

NOOOO.... foraaaaa

Enric ha dit...

Tranquil, Ricard... per que el xoc no et sigui tan gran, ja t'explicarem que és allò tan gran amb aigua que hi ha... es diu MAR...
I va tio... a veure si parlarem del tigre de malasia...

Ricard ha dit...

Quin tigre de malasia, jajajaaaa, es conya Enricu, diuen que mig mon s'enfot de l'altre mig...que es aixo del tigre????

Enric ha dit...

... clar qué és conya... lo del Tigre de Malàsia, et quedaràs amb les ganes de saber-ho... jeje

Ricard ha dit...

Lin!!! me gusta el humor Chino! jaja!

david c ha dit...

lo del tigre de malasia i SANDOKAN??

david c ha dit...

Ricard ja ho deia aquell po-grama: HUMOR AMARILLO, ja,ja,ja.

eu ha dit...

eh jo sóc la tigre de malàsiaaaaa....JA ja jajajajajajaajajaajajaajaj ostia tu, no m'he enterat d'una merda del que esteu parlant ja ja ja aja jaajajajajajaja

eu ha dit...

eh lin, donde tienes el tilachinas?????

enric ha dit...

Ara en serio, si seguim així al Nàutic no ens deixaran ni entrar... intentem ser serios, home...

ismael ha dit...

Joanjo, he llegit la teva crònica de la via verda que vau fer. La vaig fer fa un parell d´anys i està molt guapa.
T´explico una anèctdota:
Un diumenge llegint el diari de Tarragona vaig poder veure que posava que la província de Tarragona era la que més kilòmetres de carrils bici tenia de Catalunya, ara mateix no recordo quants exactament. Hem va extranyar molt perquè sóc usuari de la bicicleta i en aquestes coses m´hi acostumo a fixar i hem semblaven massa distància i perquè a Barcelona ciutat n´hi ha molts i més amb el tema del bicing. (que per cert darrerament està bastant perjudicat!!)
Investigant i mirant per Internet no hem sortien les contes...¿¿??
Resulta que van comptabilitzar el nombre de kilòmetres dels carrils bici i a més els de les dues vies verdes (23km+26km), llavors hem van sortir els números!!!
Amb això hem ve al cap una pràctica electoral que es va fer en un passat en la que eren vàlids a favor els vots de socis ja difunts (que en pau descansin)
per unflar les estadístiques.
Tela marinera!!!

joanjo ha dit...

Va ser una "matinal", des d'Horta de St. Joan a Pinell de Brai. Tot baixada i sense gairebé cap esforç. L'esforç el vam fer a l'arribar a Pinell ja que vam haver de tornar amb l'Helena a Horta a buscar els cotxes i no arribar tard a dinar. La veritat és que és molt divertida, molt bonica i distreta i penso que és ideal per iniciar-se a fer alguna cosa en bici, ja que passes per llocs molt bonics, hi han els túnels que li donen el toc d'aventura i sempre ho tens tot bastant controlat.

Pel que fa als carrils bici, aquí a Catalunya ho tenim bastant verd. L'any passat a la Gore-Tex vam haver de passar un parell de nits a Munich. Va ser impressionant veure com aquella gent tenen la bici com a vehicle gairebé "oficial", les deixaven arrepenjades a la paret o amb el cavallet posat i ningú les robava. La gent anava amb bici fins a l'estació de tren, les aparcava allí i s'en anaven a treballar.

Aquí encara falta apendre'n molt i el que més ens falta és l'educació que hi ha en aquests països del 1er món.

carril vici ha dit...

Comença a l'entrada de Tarragona a l'alçada de la Riojana i va continuant per allà on estava la FIAT, pel Privee i per força més parades al llarg de la 340 fins Alcanar... 100 kilòmetres de Carril Vici!!!!

PD: biba la hortojrafiáh!

N-240 ha dit...

L'inici real el té a Castelldefels, salta fins a Comarruga,Calafell i Torredembarra i d'allí continua fins a la Riojana.

vicicleter ha dit...

A la Riojana hi ha un avituallament.... massatges professionals que et deixen com a nou.... un consell no pareu a Sitges !!! que després costa molt pedalar....

Carril Vici ha dit...

És la 340, però de fet comença a la Junquera...
La parada a Sitges és valuosa si la bicicleta no té sillin

observador viciosillo ha dit...

parlant de vici, ara meteix (fins la meva entrada) hi han 69 comentaris relacionats amb el tema nautic vs tarraco. Com jo he trencat aquesta bonica xifra podriem continuar fins al 172 no????

Ricard ha dit...

De moment que ens animem a canviar al Nautic som:

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric
12. Josepma
13. JoanMu
14. Joanto


Qui s'animaaaaaa?

Jo proposo posar un dia limit per si el David ha de parlar amb el Nautic aveure si ens fan algun descompte o no, i tambe per no haver de pagar el rebut de juny. David que et sembla dilluns o dimarts maxim?

david ha dit...

Avui mateix ha parlat amb el Nautic, m'han dit que intentaran fer alguna cosa al respeste, però que si diem que serem 15 que siguin 15, que ja els a passat algun cop que al final nomes baixen 3.

S'hauria de fer una llista amb el noms i DNI, de la gent i mirarant a veure el que.

Dilluns es podria fer la llista i portar-la.

Jaumeg ha dit...

David, per on pares tiu???
Deixet veure algun dia...

...nyu!... ha dit...

.... no és massa bona idea posar el dni aqui!

Ricard ha dit...

Tens raoooooo...Leo borraras el comentari meu...thanks!

enric ha dit...

David, la setmana que ve sóc fora. Em prodries enviar un e-mail explicant-me una mica el tema? Decission time is decission time!
Gràcies

Joanbo ha dit...

De moment que ens animem a canviar al Nautic som:

1. David
2. Ricard
3. Ismael
4. Angel
5. JaumeG.
6. Joanjo
7. Jaume B
8. DavidC.
9. JBond
10.Lin
11. Enric
12. Josepma
13. JoanMu
14. Joanto
15. Joanbo

Un altre més pel bote, alé!!