dimarts, de novembre 09, 2010

un altre tirada de samarretes???


Per aclamació popular, l'ens gestor del Trote-Extrem ó tambè en podriem anomenar "L'Asamblea de Majaras" ha decidido: que podríem fer un altre tirada de samarretes amb el logo del Trote. Com que no tenim ganes de traïr els principis del Trote: anarkia en quant a models, colors, talles, sammarretes, malles, tangues, mitjons, etc...cadascú podrà dur el que vulgui. Aquesta entrada és per veure l'acollida que té la nova proposta, ja sabem que som lents i fins que no posem un ultimàtum ningú es mou.Així que fem un "sondeig" i properament posarem data límit i preus ( a no ser que algú ens ho vulgui pagar).

10 comentaris:

Ricard ha dit...

Jo si, vull samarretes de tirants i malles.

JordiRKTS ha dit...

Jo vull de tot!

joanjo ha dit...

Jo tambè en vull...comencem la llista???

1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo

eu ha dit...

1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo
4. eu

i també vull sosténs i tanga!

cafetera man... ha dit...

Podriem tenir en comte la posibilitat de fer un equipament per anar tots iguals com si fesim la porimera comunió...

1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo
4. eu
5. JordiBe

No se quan ho podre estrenar pero jo també vull.

Ricard ha dit...

Venga Jordi!!! anims!!! que aviat tornes a trotar amb tots.

El triar equip serà complicat, ja ens posarem d'acord? jeje

joanjo ha dit...

I l'esperit anàrquic del Trote?

La gent no ens creuria si ens veiessin a tots igualets i uniformats...

robert ha dit...

Jo tambe en vull, si voleu,ja li vaig comentar a l'Angel que ho puc mirar o faig les camisetes per la cursa de la Pobla de Massaluca, ens sortirien bastant bé, inclus amb el logo impres i tot pel davant i darrera, bueno no se, es pot mirar i si interessa avant, tambe hi han de tirants, maniga llarga, malles, suposo que em farien en mateix preu com si compres per una cursa.
1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo
4. eu
5. JordiBe
6. robert

DavidC ha dit...

anarchy in U.K.
res de tots iguals...
1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo
4. eu
5. JordiBe
6. robert
7. DavidC

Àngel ha dit...

jo vull, samarretes llarges ,tirants,curtes, malles,calsutets....
1. Ricard
2. Jordi RKTS
3. Joanjo
4. eu
5. JordiBe
6. robert
7. DavidC
8. Àngel