diumenge, de juny 05, 2011

Entreno de la setmana

Desprès d'un cap de setmana carregat d'esdeveniments que ja anirem penjant a la web, aquest és l'entreno per aquesta setmana.
FELICITATS ALS FINISHERS DE REUS-PRADES-REUS I FELICITATS AL JORDI BONDIA PER SER FINISHER DE L'EXTREM IRONMAN DE SALOU!!!

Dillums.:20’ Trote + 2x15’ + 10’ trote + estiraments
Dimarts.:Estiraments+musculació+abdolumbars
Dimecres.: 18’30h. a Vilaplana
Divendres.: 20’ trote + 2x circuit TroteOn + escales
Cap de setmana .:5 o 6h. d’activitat
CRÒNICA REUS-PRADES-REUS:
Avui contra tot pronòstic no es hem remullat, a segut un dia perfecte per gaudir de la muntanya, ens em trobat a les sis menys deu a la plaça imperial Tárraco, l’Enric, Ricard, Anna Mari, JuanBO i un servidor, començava a clareja el dia estava ennuvolat, pugem al cotxe del Ricard i com diria l’Enric cap a la Pedania, una mica adormits, se ens notava a la cara que encara no tenia color però això si amb “il•lusió”, arribem a Reus agafem els dorsals i bon avituallament de sortida que no desaprofitem, cafetó i problemes l’organització no havia previst l’evacuació dels efectes col•laterals del cafetó, anem cap el cotxe ens canviem i independentment cadascú es va buscant la vida s'apropa d’una riera que avia a la sortida, amí i sense ganes d’ofendre, me va motivar molt fer-ho a Reus, diguem rarot, una vegada tots llestos anem cap a la sortida i comencem a saludar a gent de obrint traça, Isma, Albert, i demes gent que vas coneixent en el bagatge de les curses i amb això donen la sortida i sense escalfar com es normal ultimament comencem a caminar i desprès a trotar i anem escalfant per el camí, l’Enric ja ens a avisat que ell anava a fer temps i desde llavors ja no l’hem vist mes.
Sortint de Reus, el primer tram fins que no arribes el coll de la batalla es molt lleig, des de el coll del a Batalla i cap a la font del Roure es comença a percebre que les últimes pluges en fet el seu efecte i tot està mol xop i les senderes ennegrides d’humitat, creuant la carretera varies vegades veiem els participants del Iron Man que participa el JordiBo i anàvem mirant si el veiem, anem cap el coll de les Salenes i el primer avituallament, entrepa mes hidratació i continuem, direcció cap a dalt de la Mussara ens trobem rogles de la pedregada del dia avanç que encara estava gelada, Creu Trencada, coll de Capafons i Prades , tot aquest recorregut sense parar de fer-nos fotos amb la Linux del Ricard, entrem al a plaça i avituallament (doble t’entrapà amb birra...) i sortim direcció a La Febró el tram de la carretera seguim veien els triatletes i seguim buscant a veure si per casualitat ens creuem amb el JordiBo, arribem a la Febró, avituallament i al sortir rebem trucada del Jaume Garroset i del Toni que anàvem amb bicicleta i volien saber per on estàvem per veure’ns (al final no ha pogut se la travada), comencem a pujar fins a la cruïlla de la Musarà, baixem per Tosques, que per dal varem xafar diversos tous de la pedregada, per cert les pedres relliscaven molt i hem tingut que anar amb molta cura per no prendré mal, i arribem a Vilaplana parem a l’avituallament, i ens hidratem i mengem sabem que queden 14Km i son molt psicològics aquí rebem trucada de l’Enric que ja a acabat que li anat molt bé i que ha fet unes sis hores, sortim capa L’Aleixar i parem a l’avituallament tenia que ser ràpid però les padrines tenien el préssecs peladets la taronja peladetes i tallada a meitats una síndria boníssima i davant de tanta feina no els hi varem fer in lleig i com sempre hem quedar bé jo particularment ho vaig regar amb una birra fresqueta que això si que es (mano de santo) i continuem cap el barranc de Maspujols de pets cap a Reus, be (un pet una mica llarg, per que se ni fa de llarg aquest tros) una vegada dintre de Reus direcció cap a les piscines que es on està l’arribada, control de arribada, certificat i escapulari commemoratiu, en total Ricard, Anna Mari, JuanBo i JordiBe el 55 Km en 8h18’.
En definitiva una entreno molt bonic per com estava el bosc de frondós i humit i dir-vos que l’Anna Mari a mida que anàvem fent Km s’anava trobant mes bé i amb mes ganes.

Enric ha dit...

JordiBond ets un CRACK

JaumeG ha dit...

Felicitats a tots els troterus per la seva bona cursa a la Reus-Prades-Reus, i al JordiBond per l'Ironman. Vam intentar trobar-vos amb tots però no vam trobar a ningú, ja ho diuen (el que mucho abarca poco aprieta), o sigui que si vols fer feina matina una mica més.
Per cert Jordi, la crònica molt bona, però pensa que hi ha gent de Reus que es llegeix el nostre blog i que a més són companys d'entrenament.

Joanto ha dit...

Nomes de llegir-ho ja em cansava, demà segur que tindre agulletes. Felicitats a tots.
Quan vingui tindre que buscar-me altres col.legues per anar a correr. Fins aviat

joanjo ha dit...

Ja veuràs com no Joanto. Alguns estem ben rovellats amb aoxò de córrer. Per cert, el diumenge ens vam trobar el teu germà per les masies (Poblet) amb uns amics seus fent la ruta del císter en BTT.

Ricard ha dit...

Moltes felicitats JordiBond!!! això si que té un mèrit especial! quina pallissa!

Molt bona crònica JordiBe! i molt divertida! el papa té raó...encara que entenc que tinguis aquesta envejeta a la metropoli de Reus...a Tarragona no s'organitzen activitats com aquesta i ni molt menys amb aquets avituallaments tan complerts! amb els pressecs peladets i tot!

david p ha dit...

Felicitats a tots!!

j bond ha dit...

gracies i felicitats a tots els k estem una mica boixos!!